Časté otázky a co všechno umí

společně pro čistá města s aditivem BEP-ECO

BEP-eco (mehr Details)   BEP-eco (more Details)

Vidíte ten propastný rozdíl?

Takto zpravidla vypadá srdce Vašeho oblíbeného dieselu po používání běžné nafty

a takovým způsobem může omládnout s aditivem BEP-eco

Opravdu ještě váháte s používáním?

BEP-eco_CZ_technický popis /návod k používání

Toto je výsledek reálného a přesně měřeného testu s vyčíslením konkrétních úspor paliva na odměřeném množství 6000 litrů nafty motoru “těžší” kategorie ř.740 diesel-elektrické lokomotivy (stojatý řadový přeplňovaný šestiválec, OHV s přímým vstřikem paliva). Při ekonomickém režimu činila úspora 9,4%, v běžném režimu spotřeba klesla o 14,6% a ve volnoběžném  chodu (diesel-elektr. režim) o 21,2%.

Stále ještě váháte? Také u osobního vozu Vás výsledek používání mile překvapí.

  A co říkáte zjištění, že vykuchaným filtrem pevných částic škodíte i sobě?

A to stojí rozhodně za zvážení!

BEP-eco”Much Better Fuel”

širokopásmové  palivové aditivum nové generace

4 “esa” pro Vaše motory

výrazně nižší emise

citelný nárůst výkonu

skutečně vyčištěný motor

vyšší životnost motoru a filtru DPF, EGR ventilu, výfuk.potrubí

BEP-eco_objednávka (.docx)       BEP-eco_objednávka (.pdf)

 Doporučená základní dávka pro osobní auto

3 sáčky po 10 tabletách na cca 15 tis. km nezávisle na druhu paliva

pouze 1770,- Kč vč. DPH + poštovné

(pro dodávky a lehčí nákladní vozy je potřebné “vyjezdit” kompletní balení 10 sáčků)

"ZLATÁ" nafta šetří motory i životní prostředí

“ZLATÁ” nafta šetří motory i životní prostředí (vlevo rozpuštěny 2 tablety, vpravo standard)

BEP-eco je dokonalým, jednoduchým, spolehlivým a finančně bezkonkurenčně výhodným, nenáročným řešením pro čisté ovzduší bez sazí ze spalovacích motorů, zvýšený komfort tiché,  úsporné a přitom dynamické jízdy.

Klíčem je unikátní složení širokopásmového aditiva a výsledek jeho pravidelného používání můžete porovnat zde

BEP-eco “Much Better Fuel” s hlavní složkou na bázi ferrocenu umožňuje dokonalé spalování paliva hned na začátku procesu, díky němuž je největší síla využita v pozici pístu v horní úvrati.

Starší motory pracují bez oblaků sazí a nové šetří svoje EGR ventily a DPF / FAP filtry.

 

EGR ventil a sací potrubí – záludnosti u benzinových / dieselových motorů

Také provádíte “italskou údržbu” vypalování karbonu z motoru protahováním otáčkoměru do maxima? Myslíte si, že  jízdou při minimálních otáčkách motoru šetříte? Chyba.

Při krátkých jízdách se studeným motorem, jeho “dušením” nebo běhu na volnoběh dochází k největšímu zanášení EGR ventilu a sacího potrubí. Tento ventil přepouští část výfukových plynů znovu do sacího potrubí namísto čistého vzduchu (u “benzínů” v objemu až 20%, u “dieselů” až 25%). Nedokonale spálené palivo / saze a částice se tak znovu dostávají do spalovacího prostoru a konají své dílo zkázy. Kruh se uzavírá, motor se zanáší, cuká, špatně startuje za studena, o zvýšené spotřebě paliva nemluvě.

S vícenásobným aditivem BEP-eco neriskujete ani pokuty, ani žádné poškození – naopak motor se vždy citlivě a rychleji ohřeje, jde lépe “za plynem” a volněji, podstatně tišeji, zachovává si zvýšený výkon a vy šetříte na servisních nákladech, které by Vás jinak brzy potkaly. Vyhnete se problémům při měření emisí a na STK v důsledku nezákonných “oprav” EGR ventilu, resp. zásahu do řídící jednotky, jak to někteří koumáci donedávna prováděli.

BEP-eco “Much Better Fuel” je prostě nejlepší.