Časté otázky a co všechno umí

společně pro ČISTÁ MĚSTA a OBCE, společně pro ZDRAVÍ

BEP-eco (mehr Details)   BEP-eco (more Details)

Vidíte ten propastný rozdíl?

Takto zpravidla vypadá srdce Vašeho oblíbeného dieselu po používání běžné nafty

a takovým způsobem může omládnout s aditivem BEP-eco

Opravdu ještě váháte s používáním?

BEP-eco_CZ_technický popis /návod k používání

Toto je výsledek reálného a přesně měřeného testu s vyčíslením konkrétních úspor paliva při PRVNÍM POUŽITÍ aditiva na odměřeném množství 6000 litrů nafty motoru “těžší” kategorie ř.740 diesel-elektrické lokomotivy (stojatý řadový přeplňovaný šestiválec, OHV s přímým vstřikem paliva). Při ekonomickém režimu činila úspora 9,4%, v běžném režimu spotřeba klesla o 14,6% a ve volnoběžném  chodu (diesel-elektr. režim) o 21,2%.

Bep-eco není pochopitelně žádné perpetum mobile, takovéto výrazné snížení spotřeby se projeví po počátečních cyklech jeho používání. Po ustálení spotřeby na optimální hranici odpovídající stavu motoru již spotřeba pochopitelně neklesá, ale motor si zachovává kultivovaný, pružný chod.

Stále ještě váháte? Také u osobního vozu Vás výsledek používání mile překvapí.

  A co říkáte zjištění, že vykuchaným filtrem pevných částic škodíte i sobě?

A to stojí rozhodně za zvážení!

BEP-eco”Much Better Fuel”

širokopásmové  palivové aditivum nové generace

4 “esa” pro Vaše motory

výrazně nižší emise

citelný nárůst výkonu

skutečně vyčištěný motor

vyšší životnost motoru a filtru DPF, EGR ventilu, výfuk.potrubí

 

 Doporučená základní dávka pro osobní auto

3 sáčky po 10 tabletách na cca 15 tis. km nezávisle na druhu paliva

pouze 1770,- Kč vč. DPH + poštovné

(pro dodávky a lehčí nákladní vozy je potřebné “vyjezdit” kompletní balení 10 sáčků)

"ZLATÁ" nafta šetří motory i životní prostředí

“ZLATÁ” nafta šetří motory i životní prostředí (vlevo rozpuštěny 2 tablety, vpravo standard)

BEP-eco je dokonalým, jednoduchým, spolehlivým a finančně bezkonkurenčně výhodným, nenáročným řešením pro čisté ovzduší bez sazí ze spalovacích motorů, zvýšený komfort tiché,  úsporné a přitom dynamické jízdy.

Klíčem je unikátní složení širokopásmového aditiva a výsledek jeho pravidelného používání můžete porovnat zde

BEP-eco “Much Better Fuel” s hlavní složkou na bázi ferrocenu umožňuje dokonalé spalování paliva hned na začátku procesu, díky němuž je největší síla využita v pozici pístu v horní úvrati.

Starší motory pracují bez oblaků sazí a nové šetří svoje EGR ventily a DPF / FAP filtry.

 

EGR ventil a sací potrubí – záludnosti u benzinových / dieselových motorů

Také provádíte “italskou údržbu” vypalování karbonu z motoru protahováním otáčkoměru do maxima? Myslíte si, že  jízdou při minimálních otáčkách motoru šetříte? Chyba.

Při krátkých jízdách se studeným motorem, jeho “dušením” nebo běhu na volnoběh dochází k největšímu zanášení EGR ventilu a sacího potrubí. Tento ventil přepouští část výfukových plynů znovu do sacího potrubí namísto čistého vzduchu (u “benzínů” v objemu až 20%, u “dieselů” až 25%). Nedokonale spálené palivo / saze a částice se tak znovu dostávají do spalovacího prostoru a konají své dílo zkázy. Kruh se uzavírá, motor se zanáší, cuká, špatně startuje za studena, o zvýšené spotřebě paliva nemluvě.

S vícenásobným aditivem BEP-eco neriskujete ani pokuty, ani žádné poškození – naopak motor se vždy citlivě a rychleji ohřeje, jde lépe “za plynem” a volněji, podstatně tišeji, zachovává si zvýšený výkon a vy šetříte na servisních nákladech, které by Vás jinak brzy potkaly. Vyhnete se problémům při měření emisí a na STK v důsledku nezákonných “oprav” EGR ventilu, resp. zásahu do řídící jednotky, jak to někteří koumáci donedávna prováděli.

BEP-eco “Much Better Fuel” je prostě nejlepší.